[Turkish/Türkçe]Lee Seung Gi’den Mesaj Var….30.05.2015


Seung Gi’nin orjinal Korece mesajı için lütfen :leeseunggi.com sayfasını ziyaret edin.

Benim özlediklerim Airen lar~~~ ❤ ❤ 2015-05-30

Benim özlediklerim  Airen’lar ~Nasılsınız,iyisiniz değil mi?

Bu hafta oldukça yoğun geçti çünkü şarkı için klip ve Producers için cameo çekimleri vardı!

Producers’lerin bu gece yayınlandığını biliyorsunuz değil mi ?ㅋㅋ

Uzun süreden beri devam eden boğucu sıcakların ardından,bugün …tam zamanında yağan yağmur insanı canlandırıyorㅎㅎ

Airen’larımız gerçektenLee Seung Gi’nin 6cı Albüm için gerçekten istiyor ve bekliyorlar

Bu nedenle mutluyum,fakat diğer yandan,’iyi bir iş çıkartmak…’durumu omuzlara ağır bir yük ~

Fakat herşey bir yana ,uzun zamandan sonra yeni bir Albüm çıkartacağım için,gerginim… ‘Phew(Püf)….^^;;

Böylelikle,daha önceden üstünde çalıştığım şarkıları ,tekrardan göz geçiriyorum.

Bununla birlikte Albümün 4 Haziran daki  çıkış tarihinde  bir erteleme söz konusu…

Önce sizlerin bilmesini istedim,ve çekinerek sizden anlamanızı rica ediyorum.

Sadece biraz daha fazla… daha…detay eklemek istiyorum-;;

Hırs yapıp,defalarca işleri karıştırdım, 6 günlük bir erteleme ortaya çıktı,

Böylece 10 Haziran Albümün çıkış tarihi olarak belirlenmiş oldu!!!!!!

Sizlere, uzun süreli kalbinizi dopdolu dolduracak bir albüm hediye etmek istedim! Dop~~~~~dolu !!!!!Tüm kalbimle,bu nedenle lütfen biraz daha sabır gösterip bekleyin^^

Her defasında yakında görüşmek üzere demeye devam etsemde…

Gerçekten,yakında buluşacağız !En kısa!En kısa sürede!!!!~ ^^

6cı Albüm için Daebak(kocaman) iyi dilekde bulunun! Bulunacaksınız ,değil mi~~?^^

Sizleri Seviyorum!!!!!!!

source :leeseunggi.com

Turkish/Türkçe translation leeseunggiturkeyairen.wordpress.com zambak70 based on English by :https://tryp96.wordpress.com/2015/05/30/eng-15-05-30-from-seunggi/

Lütfen link vermeden paylaşmayın!


Yorum bırakın

WordPress.com’da bir web sitesi veya blog oluşturun